zondag 14 januari 2018

Verkiezingsprogramma D66 Rijssen-Holten 2018: Goed voor elkaar!

De leden van D66 Rijssen-Holten hebben het verkiezingsprogramma voor de komende gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld.

Het gaat goed met Rijssen-Holten. Wij behoren tot de financieel gezondste gemeenten van Nederland en mogen ons wederom uitroepen tot de mkb-vriendelijkste gemeente van Nederland. Daarnaast zijn we ook wandelgemeente, fietsgemeente en misschien wel de rijkste gemeente van Twente. We willen samen met jou het beste behouden en versterken! Dat wil niet zeggen dat we niets te doen hebben om het nog beter te maken.

Ons motto: goed voor elkaar!
We luisteren naar elkaar, hebben oog voor elkaar, we zoeken elkaar op. We zorgen ervoor dat zoveel mogelijk mensen kunnen blijven meedoen in de samenleving en geven elkaar ruimte en keuzevrijheid. We hebben het goed voor elkaar in Rijssen-Holten, we hebben goede afspraken en heldere regels, zijn toekomstgericht en duurzaam. Samen zijn we goed voor elkaar en samen hébben we het goed voor elkaar! Dat is wat wij voor ogen hebben.

Lees in het verkiezingsprogramma hoe wij dit willen realiseren.